29 Temmuz 2008 Salı

SEVGİ VE DOSLUK MESAJLARI

Aglamayi bil, gülmeyi unutma, sevmeyi bil, sevilmeden sevme, güller bülbüllerin, yildizlar gecelerin, mutluluklar sadece ama sadece senin olsun bitanem, seni seviyorum._________________________________________________________________
Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.._________________________________________________________________
Bataryasi zayif ruyalarimda, kapsama alani disinda kalan sevgilime,, sebeke hatasi nedeniyle ulasamadim,, simdi yuregimde full ceken hattimla seninleyim..._________________________________________________________________
Ben bu hayatta pek cok yanlis yaptim ama acisini ben cektim, tek bir dogru is yaptim oda sana kalbimle guvenmekti, umarim laiksin sen buna canimin ici.._________________________________________________________________
Ben sevdim o gormedi, ben yaklastim ona o uzak durdu, benden Cok sevdigimi soyledim o dinlemedi tek caresi kaldi, oda evlenmek teklif etmem gerek oda kabul etmedi, bundan sonra kor topal yasayacagim sensiz karanlik dunyamda..._________________________________________________________________
Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat.._________________________________________________________________
Benim için hayatta iki sey önemlidir biri sen digeri özgürlügüm. özgürlügüm için canimi, senin için özgürlügümü feda ederim.._________________________________________________________________
Benim kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur... Benim gönlümü almak günese dokunmak kadar zordur... Sen suya yazi yazmayi basardin. Simdi günesin batmasini bekle...Vefasız Sevdigim.._________________________________________________________________
bin yil ömrüm olsaydi, bin yil seni severdim, bin yil seni sevseydim, bin yil daha isterdim.._________________________________________________________________
Bir dost yüzüne ihtiyaç duydugunda basini kaldir ve gökyüzüne bak...gündüzleri bulutlarin geceleri yildizlarin arkasindan gülümsüyor olacagim..._________________________________________________________________
Bir gul olmak isterdim, dalimdan koptugum an yalniz senin icin kopayim ve yalniz senin avuclarinda solayim diye birtanem...!

Hiç yorum yok: